poniedziałek, 16 lipca 2012

odszukać piękno...

Dziś wstał kolejny wyjątkowy i piękny dzień.


Życie jest cudowne! Miniony weekend spędziłam wraz z koleżankami na Kaszubach. Było niesamowicie. Pogoda nie dopisała ale za to nastroje jak najbardziej :)

Chcę przedstawić zdjęcie, które zrobiłam na miejscu. Jak je teraz przeglądam to dziwię się dlaczego wcześniej nie mogłam dostrzec tego piękna....?





[ Aż mam ochotę sprawdzić co mnie czeka na końcu tego pomostu...]




[ A tu, nic dodać, nic ująć, kiedy patrzę na to zdjęcie, własnym oczom nie wierzę- na takiej cudownej planecie mieszkamy]




[ Po mimo tego iż, prawie cały weekend padało, to zawsze można odnaleźć coś przyjemnego np. tym razem dla oka :) ]



[ Szczęśliwa ja :) ]





Choć nie raz już, odwiedzałam Kaszuby , to dopiero tym razem potrafiłam odkryć ich prawdziwe piękno. A prawdziwą przyjemność czerpałam z bardzo ulotnych momentów, kiedy nagle z deszczowego, pochmurnego nieba wyłaniało się piękne złociste słońce..... kocham Życie!


Z wyrazami miłości mis. Bela Mis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz