środa, 5 września 2012

Wyjątkowy dzień

Każdy dzień jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Obojętnie jaki to akurat dzień tygodnia. mam na myśli "ukochany" przez wszystkich poniedziałek albo "ciekawą i fascynującą" niedzielę. Jeżeli rano po przebudzeniu otworzymy oczy i uwierzymy, że dziś jest najwspanialszy dzień naszego życia- nie jutro, nie za tydzień albo może w przyszłym miesiącu- tylko właśnie "ten" dzisiejszy dzień jest najbardziej wyjątkowy, to jestem przekonana że nasze życie się odmieni:)

W związku z tym proponuję każdego dnia sprawiać sobie jakąś małą przyjemność. to może być cokolwiek, byle nas cieszyło.
Dla przykładu, ja  ostatnio postanowiłam pohuśtać się choć przez chwilę na huśtawce. Powód był prosty, bardzo dawno tego nie robiłam :))) Przyznam, że miałam ogromną radochę bujając się na tej huśtawce!


Wesołe słodycze:):):):)


Do wyboru, do koloru


Uwielbiam takie miejsca. Wśród tak wielu kształtów i barw czuję się jak bym była w innej bajce.


Życzę Najpiękniejszego Dnia!
Z wyrazami miłości Bela Mis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz