poniedziałek, 23 lipca 2012

Chwila tylko dla siebie


Wstał kolejny piękny dzień. Dodam jeszcze że, słoneczny piękny dzień :)
Postanowiłam zaprezentować kolejny raz, fragment mojej książki, która cały czas powstaje.
A oto mały kawałeczek mojego wytworu umysłu... i serca:



"...Teraz kiedy wiem jak wybaczać, pozbyć się lęków i wyławiać tylko pozytywne myśli, to mogę (możemy) zająć się wzmocnieniem poczucia własnej wartości.
Czasami są takie dni kiedy pewne negatywne myśli zaczynają przysłaniać te pozytywne. Wtedy siadam w swoim pokoju zamykam drzwi i staram się wyciszyć. Oddychając głęboko i spokojnie zaczynam przypominać sobie co już udało mi się w życiu osiągnąć, jakie sukcesy mi towarzyszyły. Z ilu lekcji wyciągnęłam wnioski. Dostrzegam wtedy  że jest tego sporo a fakt ten wpływa bardzo pozytywnie na mój nastrój. Z takim samopoczuciem mogę przystąpić do kolejnego ćwiczenia. Mi osobiście bardzo pomaga!..."



Tak jak wcześniej sobie postanowiłam, tak dotrzymałam słowa danego samej sobie. Teraz kiedy się dokądś wybieram staram się zabrać ze sobą aparat fotograficzny. Kto wie, co fajnego może akurat nas spotkać po drodze?

A tu świetny tego przykład:

Nigdy wcześniej nie widziałam tyle kaczek na raz i do tego wszystkie płyną w moim kierunku :))





A to cudowne miejsce znajduje się jakieś 10 minut spacerkiem od mojego domu:






Świat jest piękny i widać to gołym okiem.



Z wyrazami miłości Bela Mis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz