środa, 22 sierpnia 2012

Oczyszczanie.

Czasem w życiu tak jest, a właściwie to jak tak mam, że muszę "oderwać" się od rzeczywistości i poukładać sobie myśli. Najbardziej potrzebuję samotności kiedy jestem zdenerwowana, wtedy najlepiej na mnie działa wyciszenie. Najlepiej w jakimś spokojnym i urokliwym miejscu.


Zdjęcie autorstwa: koleżanka Marta


Albo , na poprawę nastroju można sobie podarować jakąś małą przyjemność. Tak jak na zdjęciu poniżej, świeżo parzone espresso :))))


                                                                                                                                                                          Zdjęcie autorstwa: koleżanka Marta


Numer I na mojej liście poprawiania nastroju jest:
Śpiewanie na "cały głos" najlepiej w aucie, kiedy prowadzę ;)))
Kiedy sobie już pośpiewam czuję się ukojona i szczęśliwsza. Polecam gorąco!


A kiedy potrzebuję zatrzymać na chwilę natłok myśli, które krążą w mojej głowie to zdecydowanie kieruję się ku sportowi. W obojętnie jakiej formie! Tańczę, jeżdżę na rolkach, rowerze, kiedyś często biegałam. Ta metoda najlepiej działa kiedy jestem sama. Niesamowicie oczyszcza mój umysł.

Wczoraj korzystałam z dwóch wyżej wymienionych , przeplatających się metod.:
1. fitness
2.śpiew
3.rower
Dzisiaj czuję się jak nowo narodzona :))))) i z uśmiechem na twarzy dotarłam do mojej cudownej pracy


Z wyrazami miłości Bela Mis 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz